הפיצויים המוסכמים לאיחור במשלוח אוכל

כבעלי מסעדה, אתם בוודאי מבינים את החשיבות של חברת משלוחים מקצועית אשר תדע לספק את המשלוח בזמן, וזאת לצורך מניעת תשלום פיצוי בגין אירוח. מהו גובה הפיצוי המוסכם ומי נחשבת לחברת השליחויות המובילה בישראל? להלן הפרטים.

משלוח האוכל איחר? תצטרכו לשאת בעלויות ולפצות

ענף המסעדות חטף מכה אנושה בעקבות נגיף הקורונה. למעשה, בחודשיים האחרונים נרשם זינוק של עשרות אחוזים בהזמנה של משלוחי אוכל, וזאת כתוצאה מסגירה מוחלטת של המשק הישראלי. כבעלי מסעדות אתם מודעים בוודאי לעובדה כי לא מדובר במגמה חולפת, אלא במהפכה של ענף ההסעדה בישראל. מסעדה אשר אין לה שירות משלוחים תתקשה מאוד להגדיל את קהל הלקוחות, בייחוד בעידן שבו מוטלות הגבלות קשות מבחינת תפוסת המסעדה. חברת שליחויות מומלצת היא  mydelivery אשר מציעה שירות משלוחים אמין ומיומן בעבור מסעדות, בפריסה ארצית. מדובר בחברת שליחויות אשר מתמחה בתחום ההסעדה ומאפשרת לכם להיות בטוחים כי אתם מעניקים ללקוח את השירות הטוב ביותר, וזאת בכדי להימנע מתשלום פיצוי בגין איחור.

הפיצויים המוסכמים- לאיחור במשלוח אוכל

מה הפיצוי אותו ניתן יכול הלקוח לדרוש בגין איחור במשלוח?

בשנה שעברה עבר תיקון לחוק אשר מאפשר לצרכנים לתבוע בגין איחור במשלוח מזון, ללא צורך בהוכחת נזק. למעשה, במידה והמשלוח לא הגיע במועד הנקוב יכול הצרכן לתבוע ולקבל ללא הוכחת נזק 300 ₪. במידה והעיכוב חרג מארבע שעות, זכאי הלקוח לקבל פיצוי בגובה 600 ₪. כאשר מדובר במסעדות, לכל מסעדה יש את מדיניות הפיצוי שלה. רוב המסעדות מעניקות אפשרות לפיצוי בדמות הנחה בתשלום המשלוח הבא וכן פיצוי בדמות מנה נוספת ללא עלות. חשוב לציין כי המודעות של הצרכנים עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות בכל הקשור לקבלת פיצויים, ולכן ניתן לראות כיצד חל זינוק במספר התלונות אשר הוגשו לרשות הגנת הצרכן. משום כך, בין אם אתם מסעדה או משווק מזון מכל סוג – עליכם לקחת את הנושא ברצינות ולבנות מערך משלוח אמין, מהיר ומקצועי אשר יספק את השירות הטוב ביותר בעבור הקהל אשר דורש לקבל משלוח מהיר ואיכותי בזמן הנקוב.

איחור במשלוח: פתח לבעיות תדמית חמורות בעבור בית העסק

חשוב לזכור כי מעבר להיבט הכספי, איחור בהגעה של משלוח עשוי לגרום לנזק עצום לתדמית של בית העסק. בעידן שבו כל לקוח יכול להעלות את דבריו ברשתות החברתיות, הנזק אשר נגרם למסעדה ולרשתות השיווק הוא עצום. משום כך, יצירת קשר עם חברת משלוחים מובילה אשר יודעת לספק את המענה הנדרש מבחינת מהירות היא הכרחית. מעבר לכך, גם תהליך האריזה חייב להתבצע בצורה נכונה ואטומה – וזאת לאור שביעות רצון נמוכה מצד הלקוח אשר מגלה כי האוכל הגיע קר/חם או לא ארוז בצורה הרמטית, בייחוד לאור בהלת הקורונה.

כדאי לקרוא: אלרגיה במסעדה: כך תתנהלו לאחר התקף

נגישות