תפריט קייטרינג חלבי

לאחרונה, רבים מבעלי האירועים מעדיפים לשלב באירוע שלהם קייטרינג חלבי. בין אם מדובר במסיבת רווקות, שבת חתן, בר \ בת מצווה, חינה, ברית\ה, סעודות הודיה או ימי הולדת. המגוון המוצע בתפריט החלבי מאפשר לרבים למצוא בתפריט משהו שהם אוהבים ונהנים לאכול, להבדיל מתפריט בשרי. כמו כן, ילדים נוטים לחבב את התפריט החלבי הרבה יותר מהתפריט הבשרי, גם מי שרגיש לחלב יוכל ליהנות ממאכלי ירקות נהדרים כמו גם צמחוניים וטבעוניים.

פלטת סלטים

מנות פתיחה

במנות הפתיחה בתפריט זה תוכלו למצוא פלטת ירקות עשירה וצבעונית, פלטת זיתים וירקות כבושים, מגשי גבינות עשירים בגבינות ייחודיות ומובחרות, כריכונים קטנים, מאכלי חצילים, סלטי עלים במגוון רטבים וסלטים נוספים המורכבים מירקות טריים ואיכותיים. כמו כן, ניתן לשלב גם סלטים חלביים במנות הפתיחה. סלטים חלביים יכללו בדרך כלל סלטי עלים וירקות בתוספת גבינות כדוגמת גבינה בולגרית, גבינת פטה, גבינת חלומי וגבינה צפתית.

 

מנות עיקריות

במנות העיקריות בתפריט קייטרינג חלבי נהוג לשלב מגוון מאפים מלוחים במילויים שונים, פשטידות ייחודיות, קישים המבוססים על ירקות, פוקאצ'ות בטעמים ייחודים ותיבול מגוון (למשל מוצרלה, עגבניות ופסטו), מגוון עשיר של לחמים מובחרים ואיכותיים, אנטיפסטי, מאכלים המשלבים קינואה, חיטה ופסטה.

 

קינוחים

אחד היתרונות בתפריט קייטרינג חלבי, הוא הקינוחים הנהדרים. בין אם מדובר במאפים מתוקים במילוי שוקולד, פרג, חמאה, חלווה או וניל או עוגות אישיות בטעמים מגוונים ומתוקים. בין המתוקים תוכלו למצוא גם מוזלי פירות, פחזניות במילויים שונים, מוס בטעמי שוקולד-וניל, קינוחי שוקולד \ נוגט \ חלווה ואף מגש פירות מפנק, בריא ומתוק.

 

קינוחים בצנצנות

אין ספק שיש יתרונות רבים בתפריט קייטרינג חלבי, יש מבחר נהדר של סלטים חלביים, מנות עיקריות וקינוחים המתאימים לכולם. גם צמחוניים וטבעוניים יוכלו ליהנות מהמאכלים המכילים ירקות ופירות בלבד. תוכלו לשלב בתפריט מגוון מאכלים ולהזמין את אלה שיתאימו לאורחי האירוע.

נגישות