קינוחים למסיבת רווקות

החברה הכי טובה שלכן התארסה והגעתן לשלב התכנונים של מסיבת הרווקות? סגרתם הפעלה, מקום, מיתוג וקישוטים אבל רק עניין האוכל נשאר לא פתור? לרוב, תמצאו במסיבות רווקות למיניהן, מאכלים קלילים וחלביים ולצדם, שפע של קינוחים מתוקים וטעימים, מסודרים על שולחן מהודר ומעוטרים בקישוטים, דגלונים וסוכריות.

ארגון מסיבת רווקות יכול להיות מתיש, לכן נשים רבות מאצילות סמכויות על יתר המוזמנות למסיבה ומבקשות מהן להביא איתן למסיבה מאכלים וקינוחים מעשה ידיהן. אך דבר זה יכול להטריד את המוזמנות בין אם בשל היעדר זמן להכנת מאכלים וקינוחים או בשל חוסר ידע באפייה ובישול, לכן כדי שכולן יצאו מרוצות, מומלץ להזמין קייטרינג איכותי וטעים למסיבה.

כאמור, בדרך כלל האוכל במסיבות הרווקות הוא חלבי וקליל, לכן מאכלים כמו כריכונים, קישים ייחודיים, מגשי ירקות, פלטת גבינות, אנטיפסטי וסלטים יהיו נהדרים. האוכל הוא לחלוטין חשוב במסיבה, אך הקינוחים חשובים ממנו, משום שהם אלה המעטרים את שולחן המתוקים המצוי בכניסה לאירוע. השקיעו מחשבה בבחירת הקינוחים למסיבת הרווקות, התחשבו ביתר הבנות ובדקו האם הן רגישות לחלב, גלוטן או אגוזים והזמינו את הקינוחים בהתאם, כך שכולן יוכלו ליהנות.

אז איזה קינוחים מתאימים למסיבות רווקות?

מגש פטיפורים – פטיפורים אלה למעשה, עוגות קטנות במגוון טעמים וסגנונות. תוכלו להזמין פטיפורים יבשים, פטיפורים מצופים בקרם ואף שילוב של השניים. משום שהמגש מכיל כמה סוגי עוגות, הוא מאפשר ליהנות ממגוון טעמים מתוקים ומרקמים מיוחדים.

מוס בכוסות קטנות – מגש של מגוון סוגי מוס כמו שוקולד, מלבי לימון ואחרים, הוא דבר נהדר. המוס מגיע בכוס קטנה, כך שכל אחת יכולה לטעום מכמה סוגים וטעמים, כמו כן הוא קליל במיוחד ובמרקם מפנק.

פחזניות ומאפים מתוקים – מגוון המאפים והפחזניות, מכילים מגוון טעמים ומרקמים ולכן יכולים להתאים עבור כולן. המאפים יכולים להגיע במגוון טעמים כמו שוקולד, קינמון, גבינה ועוד.

מגש פירות – פירות מתוקים, טריים וצוננים, יהיו נהדרים במסיבות רווקות המתקיימות בקיץ, לצד הבריכה והג'קוזי. נוסף לכך, הם צבעוניים ומוסיפים אור וצבע לשולחן וניתן לעצב איתם בדרכים יצירתיות ומעניינות.

קינוחים לאירוע

איך מגישים את הקינוחים?

אם בחרתן במסיבת קונספט, רכשו מפה, כוסות וצלחות חד פעמיות התואמות את רוח הנושא המוביל את המסיבה, אם אין קונספט מסוים, תוכלו לבחור את אותם המוצרים בצבעים האהובים על הכלה, או בגווני שמנת-סגול-ורוד. לא משנה איזה מהאופציות תבחרו, מה שחשוב זה שתשתדלו לשלב עד 2-3 צבעים תואמים. בחנויות המציעות מוצרים חד פעמיים, תוכלו למצוא מגוון רחב של צלחות הגשה, צנצנות, מגשים ומכלים ייחודיים. קינוחים למסיבת רווקות, חשוב להגיש באופן מיוחד ומזמין, לכן תוכלו לסדר אותם בצורה מדוגמת על השולחן, או לחילופין ליצור מהם צורות לב, עיגול וכו'. על הקינוחים, תוכלו לנעוץ דגלונים קטנים ברוח המסיבה ואם אתם רוכשים אותם ריקים מתוכן, תוכלו לכתוב עליהם כל מיני משפטים מיוחדים. אל תשכחו להוסיף כוסות מעוצבות או צנצנות מאורכות, בהן תניחו סוכריות גומי ומתוקים התואמים את צבעי השולחן על מנת להשלים את מלאכת העיצוב.

 

אז עכשיו כשאתן יודעות איזה קינוחים הם הקינוחים המתאימים ביותר למסיבות רווקות ועל דרכים ייחודיות להגשה, תוכלו להזמין את הקינוחים למסיבה וליהנות מאירוע מתוק, טעים וחווייתי. אה כן – אל תשכחו כמובן, לצלם את השולחן ולשתף את התמונות ברשתות החברתיות.

נגישות